Orange Sports Hub Lausanne
.
Om bedrijven beter te faciliteren met het zakendoen in Zwitserland en met de contacten met internationale sportbonden, is er sinds 2024 een Orange Sports Hub voor Nederlandse bedrijven in het Maison du Sport International in Lausanne. De Orange Sports Hub is een samenwerking tussen Orange Sports Forum en BloomUp. De eerste bedrijven hebben zich al bij dit initiatief aangesloten.
De internationale bonden kennen vele uitdagingen als het gaat om verduurzaming, digitalisering, de toekomst van sportevenementen, en meer. De hub biedt een uitstekende mogelijkheid om relaties met de sportbonden op te bouwen en concrete oplossingen te bespreken. Naast de gezamenlijke kantoorruimte, kunnen bedrijven deelnemen aan workshops en is er een vast aanspreekpunt voor de Nederlandse bedrijven.
Over de Orange Sports Hubs
Partners Orange Sports Hub Lausanne
AAA-LUX
Sinds 1891 toont de verlichtingsindustrie in Eindhoven dat er licht is aan het einde van de tunnel. Met de introductie van haar nieuwe en slimme LED verlichtingsoplossingen weet AAA-LUX sinds 2005 de industrie naar een steeds hoger niveau te drijven door de standaard voor de norm continue te verbeteren. De zes speerpunten van AAA-lux zijn; Betere verlichting, eenvoudige vervanging, eenvoudige bediening, flexibel in gebruik, besparingen en efficiënte verlichting.
AAA-lux levert hoogwaardige LED-verlichting voor de sport, denk hierbij aan stadions of sportvelden. AAA-lux is ook gespecialiseerd in het verlichten van grote terreinen zoals havens, vliegvelden of parkeerterreinen.
Share Logistics
Share Logistics was established in 2008. Founded by a team of people with years of experience working together in forwarding, Share Logistics has grown rapidly from 26 people located in Rotterdam, to 250+ experts worldwide.
In addition to our 7 locations in The Netherlands, today Share Logistics has 25+ international offices, with teams throughout Europe, USA, Caribbean, Latin America, alliances in Asia and affiliate networks. From these global hubs, we coordinate the combination of large cargo volumes every day.
Sorama
At Sorama, it is our mission is to make the world sound right. We have been doing so for the past 15 years. Founded in 2009, our founder and CEO, Rick Scholte, started his mission and together we have reached many milestones that have shaped our company as it is today.
Today we are a cultural mix of about 75 people and are developing state-of-the-art acoustic cameras and solutions that help our customers to make the world sound right.